Враження від першого досвіду роботи вчителем

Протягом чотирьох тижнів студенти 4 курсу факультету іноземної філології проходили виробничу практику на баз шкіл міста. Враженнями від першого досвіду роботи вчителем ділиться Двулят Наталя-Таїсія Василівна, студентка спеціальності 014. Середня освіта. Мова і література (англійська):

На мій погляд, педагогічна практика – це чудова можливість зрозуміти, що саме потрібно засвоїти під час навчання краще. Вона є поєднувальною ланкою між теоретичним навчанням майбутніх учителів та їх самостійною роботою в навчально-виховних закладах.

З 28 січня по 22 лютого я проходила практику в Кам’янець-Подільській загальноосвітній школі I-III ступенів №15. Все було по-справжньому з першого дня практики: знайомство з учнями, перші кроки до своєї професії, перші професійні хвилювання, а потім – довгі ранки та вечори, які минали в плануванні та підготовці до уроків.

Мені дуже сподобалось працювати з дітьми, оскільки вони дружні, відверті, щирі, старанні, прагнуть до нових знань, намагаються співпрацювати з вчителями та допомагають одне одному. Коли я провела перший урок, то зрозуміла, щоб навчати інших, треба щодня вчитися самому, читати різну літературу, постійно шукати щось цікаве та нове, переймати досвід кращих вчителів, а також розвивати, перш за все, себе, удосконалювати знання, вміння та навички.

Ефективності роботи в класі сприяло те, що я змогла знайти спільну мову з дітьми – це вважаю найбільшим своїм досягненням, здобутим під час проходження практики. Коли діти висловлювали подяку за проведені мною уроки, я зрозуміла, що правильно обрала професію і фах.

Протягом усього перебування в школі я мала змогу отримувати консультації від керівників практики з університету, вчителів-предметників, класного керівника та від адміністрації школи.

Я щиро вдячна класному керівнику Голдибан Е.П. за можливість працювати з розумними та винахідливими учнями 6-А класу, вчителям-предметникам – Семенишен О.В., Шатровській І.В., керівникам практики від університету – Хохель Д.Ю, Яремчук І.М., Голубішко І.Ю., Дутко О.М., Чайковській О.М., викладачам-методистам – Сторчовій Т.В. та Шулик П.Л. Завдяки їхнім порадам, прикладам та рекомендаціям я змогла подолати багато труднощів, які виникали під час роботи з дітьми.

Під час проведення уроків я враховувала вікові та індивідуальні особливості учнів, використовувала різноманітні форми та методи навчання, особливу увагу приділяла інтерактивним методам та наочності. Ця практика навчила мене бути ще більш об’єктивною, відповідальною, виявляти свою оригінальність у всьому, розвивати творчість, не забувати про гуманність у ставленні до кожної дитини, чуйність, доброзичливість і завжди прагнути допомогти дитині, зрозуміти її, підтримати.

Починаючи працювати з дітьми, пам’ятаймо слова М. Сингаївського: «Учитись важко, а учить ще важче, але не мусиш зупинятись ти, як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти».

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *