«Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті»

  • Проект «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», буде реалізований у період з травня 2019 року до грудня 2021 року.
  • Проект реалізує Університет імені Масарика за підтримки Чеської агенції розвитку.
  • В проекті бере участь 20 освітніх інституцій з України.

Програма проекту:

  • 5 освітніх візитів до Чехії
  • Семінар/майстер-клас для колег
  • Конференція для докторантів у Чехії
  • Конкурс докторантських проектів
  • 2 круглі столи в Україні, які підсумовують результати проекту

Теми:

  • Підготовка педагога у 21 столітті(листопад 2019 року)
  • Підтримка молодих науковців в університетах, особливо у сфері науки і досліджень, та підвищення їхньої академічної мобільності (весна 2020 року)
  • Внутрішня оцінка вищих навчальних закладів (осінь 2020 року)
  • Iнтернаціоналізація університетів та підготовка і участь у міжнародних проектах (весна 2021 року)
  • Темa, що відповідають актуальним інтересам учасників(осінь 2021 року).

 

  • Весною 2020 року відбудеться конференція докторантів (аспірантів), у якій візьмуть участь українські та чеські докторанти (аспіранти). Конференція включатиме також освітню програму, спрямовану на знайомство з можливостями для молодих науковців.
  • Від кожного університету, що бере участь у проекті, очікують участь докторанта (аспіранта) чи молодого наукового співробітника до 30 років.

Стратегія освітньої політики вищих шкіл у чеській республіці

Їржі Нємец

Декан педагогічного факультету університету імені Масарика

  • У ЧР 566 931 іноземців (31.12.2018)
  • Перебування іноземців регулює закон № 326/1999 Sb. (закон про іноземців)
  • Звідки вони походять?
    • українці (131 709 осіб)‏
    • словаки (116 817 осіб)‏
    • в’єтнамці (61 143 особи)‏
    • росіяни (38 223 особи)‏
    • поляки (21 279 осіб)‏

Стратегія інтернаціоналізації

Д-р Зденєк Янік

Заступник декана з інтернаціоналізації

Педагогічний факультет, Університет імені Масарика

  • Студентам пропонується широка шкала як коротко-, так і довгострокової мобільності, від бакалаврської програми навчання до докторської.
  • Увагу звертають на мету мобільності: є purposeful, тобто така, що наповнює очікування студентів, працівників, а також інституцій щодо привілеїв, які вона має принести: особистий ріст, зростання компетенцій (креативне мислення, soft skills, емпатія, інтеркультурна чутливість тощо), покращення мовних навичок, професійності, підготовка до кар’єри, зростання умов для employability.
  • Мобільність співробітників – академічних працівників із метою короткострокового навчання (best practice) і налагодження зв’язків для досліджень.
  • Мобільність неакадемічних співробітників: job shadowing, отримання вражень і обмін досвідом в адміністративній та іншій діяльності працівників.
  • Мета – отримати знання про роботу університету і факультету (як домашнього, так і зарубіжного) на всіх рівнях, від навчального відділення, через академічну діяльність (навчальну і дослідницьку) до комунікаційних каналів та взаємодії частин керівництва.

Новий ЕРАЗМУС 2021-2027

  • Утричі більший бюджет
  • Короткострокові стажування
  • Online-виїзди
  • Кілька членні групи
  • Erasmus для всіх: із соціальними невигодами, із відхиленнями тощо.
  • Erasmus у школи
  • Цифровий Erasmus, додаток

 

 

Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті