VІІІ Регіональна науково-практична конференція «Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України».
28 листопада 2019 року на факультеті іноземної філології відбулася вже традиційна VІІІ Регіональна науково-практична конференція «Методика викладання філологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах України». Розпочалась конференція вітальним словом до учасників голови науково-методичної ради факультету Тетяни Михайлівни Петрової. На пленарному засіданні були представлені доповіді керівника відділу міжнародних зв’язків, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри англійської мови Тетяни Володимирівни Сторчової та кандидата філологічних наук, доцента кафедри германських мов і зарубіжної літератури Поліни Львівни Шулик, в яких доповідачі окреслили проблеми та орієнтири сучасної методичної науки. Зокрема, доцент Cторчова Т.В. грунтовно проаналізувала основні стратегії розвитку освіти і університетської науки на міжнародному і національному рівнях, а також презентувала особистий досвід роботи, який викликав загальне зацікавлення. У свою чергу інший доповідач доцент Шулик П.Л. окреслила небезпечні тенденції, що спостерігаються у навчанні зарубіжної літератури в навчальних закладах України, і запропонувала шляхи їх подолання.
У подальшому учасники конференції працювали у п’яти секціях: «Теорія і практика викладання англійської мови у сучасному освітньому контенті» (керівник – Т.М. Петрова, кандидат педагогічних наук, доцент), «Новітні тенденції методики викладання німецької мови в європейському освітньому просторі» (керівник – Т.В. Калинюк, кандидат філологічних наук, доцент), «Іноземні мови професійного спрямування» (керівник – А.В. Уманець, кандидат філологічних наук, доцент), «Інноваційні шляхи та методи викладання слов’янських мов» (керівник – Т.П. Білоусова, кандидат філологічних наук, доцент),«Проблеми вивчення зарубіжної літератури» (керівник – П.Л. Шулик, кандидат філологічних наук, доцент). Тематика доповідей відзначалася не лише розмаїттям, але й глибиною та важливістю поставлених проблем. Серед них: аналіз та сучасна інтерпретація літературно-художніх творів, історія розвитку методичної науки, питання використання варіативних методик, новітніх технологій, комп’ютерної техніки, міжпредметних зв’язків у процесі викладання філологічних дисциплін у навчальних закладах різних рівнів. У виступах учасників конференції відбився не тільки інтерес до поставлених проблем, але й прагнення застосувати досягнення методичної науки у практиці викладання.
Нові ідеї, що зародилися у процесі роботи, ще раз підтверджують значний практичний і науковий резонанс конференції та необхідність її проведення і надалі.