Відбулась науково-методична конференція здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, на якій були представлені результати виконання індивідуальних дослідницьких завдань, проведених під час проходження ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Робота конференції відбувалась шляхом проведення двох секційних засідань. 31 жовтня відбулось засідання секції “Методики навчання англійської мови”, 2 листопада – “Методики навчання зарубіжної літератури”.
Студенти виконали індивідуальні дослідження на актуальну тематику. Зокрема, за результатами дослідження використання ІКТ у навчанні англійської мови Анастасія Смеречинська та Анастасія Конопельнюк презентували матеріали з використанням платформ Jamboard, Wordwall, Quizlet, Mentimeter, LearningApps та ін., Галина Гаврилюк та Олена Беспала дослідили проблему навчання лексичного та граматичного матеріалу в контексті, Олександр Бадьорко довів необхідність добору навчальних матеріалів, у т.ч. Інтернет ресурсів, для навчання учнів з різними навчальними потребами, Андрій Дубінський вивчив проблему навчання учнів з особливими потребами, Лана Рогаль повідомила про атрибути й методичні аспекти дистанційного навчання, Василь Жмендак довів необхідність комбінування класичних та інноваційних засобів навчання, Ганна Тимошенко дослідила питання розвитку автономії учнів у вивченні АМ.
Тематика дослідницьких завдань також охопила широкий спектр використання інноваційних технологій в процесі навчання зарубіжної літератури. Зокрема, специфіку використання компьютерних технологій представили у своїх доповідях Анастасія Конопельнюк, Віталій Гаврилюк, Андрій Дубінський, Олександр Бадьорко; технологію проблемного навчання досліджували Галина Гаврилюк та Василь Жмендак; на особливостях застосування ігрових технологій зосередили увагу Лана Рогаль, Анастасія Смеречинська, Тетяна Олійник; своєрідність технології Storytelling досліджувала Ганна Тимошенко; технологія вітагенного навчання опинилась у фокусі уваги Івана Василишина.
Студенти не тільки захоплено розповідали про проведення досліджень упродовж практики, але й жваво дискутували, виявляючи інтерес до вивченої одногрупниками проблематики. Присутні на конференції керівники практики доценти О.І.Главацька й О.В.Галайбіда, старший викладач кафедри германських мов і зарубіжної літератури О.Г.Шаповал, завідувач кафедри англійської мови А.А.Марчишина схвально відгукнулись про перший досвід проведення методичної студентської конференції, належний рівень підготовки досліджень та їх презентування, доцільність включення дослідницьких завдань до програми виробничої педагогічної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.