Цього разу майстерка була неординарною за форматом та змістом – методичний пікнік! Своїм досвідом навчання лексики на уроках іноземної мови зі здобувачами вищої освіти факультету іноземної філології поділилася вчитель англійської мови Кам’янець-Подільського ліцею Наталія Паладійчук. Опанування лексики чи не найважливіше завдання, але й водночас – найскладніше! Ми спробували знайти способи з цим впоратись! Запропоновані на пікніку «страви» (завдання та вправи для формування іншомовної комунікативної компетентності) були вишуканими та доречними.

Як зацікавити учнів вивчати складні для розуміння і запам’ятовування ідіоми? «Дуже просто, – як стверджує пані Наталія: використовуй меми, онлайн-ресурси, закладинки, візуалізацію тощо». Чи кожен зможе назвати 12 назв різного типу взуття, посуду, тканини…? Для тренування буде доречною вправа «dozen». Тренування непідготовленого усного мовлення за допомогою карток або ж календарика і, навіть, паличок від морозива…

Досвідчений вчитель радить нашим майбутнім випускникам:  «Сучасний вчитель – це той, який не боїться експериментувати, прагне до постійного саморозвитку і, як кажуть, на одній хвилі зі своїми учня».

Щиро дякуємо Наталії Олександрівні за методичну підтримку наших майбутніх учителів іноземних мов та професійний підхід до проведення методичної майстерні!

Методичний пікнік на майстерці вчителя іноземних мов
Позначено на: